Politica de retur

Dacă achiziţiile tale de pe Garderoba Sustenabilă nu corespund așteptărilor, le poți returna în termen de 14 zile calendaristice.

EXCEPȚII:

Următoarele tipuri de produse şi servicii nu au caracter returnabil:

  • Conţinutul digital online care se descarcă (planner, ebook, workbook, ghid digital, etc.);

  • Serviciile de styling aflate deja în desfăşurare.

Cum pot să returnez un produs?

Trimite un email la contact@garderobasustenabila.ro cu următoarele informații:

  • Numele persoanei care a efectuat comanda;

  • Numele și contul bancar (IBAN) pentru restituirea contravalorii produsului sau serviciului;

  • Numărul de telefon utilizat pentru comandă;

  • Numărul comenzii pentru care se solicită returul;

  • Numele sau codul produsului/produselor returnate;

  • Motivul returului.

Pași de urmat:

  • Pregătește coletul în ambalajul original, așa cum l-ai primit;

  • După procesarea cererii de retur, vei primi detalii despre contactarea curierului și AWB-ul aferent;

  • Curierul va prelua coletul de la adresa indicată;

  • După procesarea returului, suma va fi restituită în contul specificat în termen de maximum 7 zile lucrătoare de la recepționarea și acceptarea returului. O taxă de procesare de 20 lei, necesară pentru transport, va fi dedusă din valoarea returului. În cazul în care dorești să returnezi produsele prin altă firmă de curierat, costul transportului va fi suportat de către tine.

Motive de refuz al returului:

Te rog să iei în considerare câteva aspecte înainte de a returna un produs. Dacă nu sunt îndeplinite condițiile de mai jos, returul va fi refuzat și coletul va fi trimis înapoi cu plata expediției către destinatar.

  • Produsul este deteriorat, prezintă urme de folosire sau are etichetele rupte. Toate articolele trebuie să fie în stare impecabilă, așa cum au fost trimise către tine.

  • Dacă produsul/produsele nu sunt livrate în cutia și ambalajul original, la fel cum au fost trimise.

  • Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele menționate în emailul de retur.

Doresc să îți ofer cele mai bune produse și servicii. Pentru orice întrebări sau nelămuriri, nu ezita să mă contactezi.